Assortiment
Garantie en klachten
Transport schade
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er hout pellets zakken of RUF briketten verpakkingen kapot gaan tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten afhandeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar maikel@iso-tech.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze voordelen
Gestapeld & droog hout
Wij leveren alleen gedroogd & gestapeld haardhout
Gratis thuisbezorgd
Wij leveren gratis uw pallets thuis, wanneer het u uitkomt
Achteraf betalen mogelijk
Achteraf betalen is mogelijk via Klarna, je hoeft pas te betalen na 30 dagen
Klantenservice
Hulp nodig? neem contact op met onze klantenservice
- 077-396-8147
- info@kachelhoutoutletvenlo.nl
Al onze bestellingen worden door het gewicht bezorgd met de behulp van een palletwagen, let wel op dat de goederen in principe alleen voor de stoep worden afgeleverd en zouden in overleg mits goed bereikbaar kunnen worden neergezet op de gewenste plek, hou dus rekening met de afmetingen van de pallet. Wij kunnen dus niet garanderen dat de pallet in een garage of schuur gezet kan worden. Aanwezigheid bij de levering is wel handig. Mocht het zo zijn dat je een onverharde oprit hebt of de gewenste plek is op een stuk waar het onverhard is of grind, adviseren wij een levering met een “Kooiaap” deze manier van leveren is mogelijk en kun je toevoegen bij het afrekenen van uw bestelling. Let wel op dat wij hiervoor extra kosten in rekening voor brengen, circa € 95
In het weekend leveren wij geen pallets uit en is afhalen ook niet mogelijk, we zijn geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00. Leveringen vinden alleen plaats van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 17:00
Standaard worden al onze bestelling geleverd tussen 08:00 – 17:00, de avond voor levering krijg je vanuit onze transporteur een geschatte levertijd. Je kan voor een meerprijs van € 15 een tijdsvak kiezen.
- 08:00 – 13:00 – € 15,-
- 13:00 – 17:00 – € 15,-
Ja dit is mogelijk, tijdens het afrekenen van je bestelling kan je een gewenste leverdatum aangeven en wij zullen dan onze best doen om het op die dag te uitleveren.