Kachelhoutoutletvenlo.nl

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Niet gecategoriseerd

Kachelhoutoutletvenlo.nl

Garantie en klachten

Wij doen er natuurlijk alles aan om je altijd zo goed mogelijk te helpen, mocht er toch iets mis zijn gegaan met uw bestelling tijdens transport dan spijt dat ons. We zullen dan uw klacht oplossen en hopelijk komen we samen tot een oplossing dat beiden partijen acceptabel vinden, mocht het zo zijn dat het ontvangen haardhout, hout pellets of RUF briketten tegenvalt neem dan contact op met onze klantenservice.

Transport schade

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er hout pellets zakken of RUF briketten verpakkingen kapot gaan tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten afhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar maikel@iso-tech.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze voordelen

  • Gestapeld & droog hout

    Wij leveren alleen gedroogd & gestapeld haardhout

  • Gratis thuisbezorgd

    Wij leveren gratis uw pallets thuis, wanneer het u uitkomt

  • Achteraf betalen mogelijk

    Achteraf betalen is mogelijk via Klarna, je hoeft pas te betalen na 30 dagen

Klantenservice

Hulp nodig? neem contact op met onze klantenservice

Wordt de pallet op de plek neergezet waar ik dat wil?

Al onze bestellingen worden door het gewicht bezorgd met de behulp van een palletwagen, let wel op dat de goederen in principe alleen voor de stoep worden afgeleverd en zouden in overleg mits goed bereikbaar kunnen worden neergezet op de gewenste plek, hou dus rekening met de afmetingen van de pallet. Wij kunnen dus niet garanderen dat de pallet in een garage of schuur gezet kan worden. Aanwezigheid bij de levering is wel handig. Mocht het zo zijn dat je een onverharde oprit hebt of de gewenste plek is op een stuk waar het onverhard is of grind, adviseren wij een levering met een “Kooiaap” deze manier van leveren is mogelijk en kun je toevoegen bij het afrekenen van uw bestelling. Let wel op dat wij hiervoor extra kosten in rekening voor brengen, circa € 95

Levering in het weekend?

In het weekend leveren wij geen pallets uit en is afhalen ook niet mogelijk, we zijn geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00. Leveringen vinden alleen plaats van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 17:00

Hoelaat zal mijn pallet geleverd worden?

Standaard worden al onze bestelling geleverd tussen 08:00 – 17:00, de avond voor levering krijg je vanuit onze transporteur een geschatte levertijd. Je kan voor een meerprijs van € 15 een tijdsvak kiezen.

  • 08:00 – 13:00 – € 15,-
  • 13:00 – 17:00 – € 15,-
Is een gewenste leverdatum kiezen mogelijk?

Ja dit is mogelijk, tijdens het afrekenen van je bestelling kan je een gewenste leverdatum aangeven en wij zullen dan onze best doen om het op die dag te uitleveren.

De waardering van www.kachelhoutoutletvenlo.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 480 reviews.